Linkek a témában:
C30 1.6: Amikor a minimum az ideális
[2008.07.10.] Vagány, de konzervatív prémiumautó, ami nincs a szomszédnak, de nem is szúrja ki a szemét, hogy fájdalmában az apehig fusson
C30 1.6: Nem híg a leve
[2007.11.30.] Arra voltunk kíváncsiak, vajon mennyit veszít élvezeti értékéből a trendi svéd a választható leggyengébb erőforrással
C30 (2006) törésteszt
A csinos kis divat-Volvo derekasan állta a sarat.
C30 2.0D: Egyéniségeknek
[2007.03.20.] Az első kilométerek után nem bírtam uralkodni magamon, és éreztem, hogy bűnre csábít a C30.
C30 D5 - Kultkompakt
[2007.08.08.] A Volvo a mérhetetlen unalom ellen kitalált valamit, és úgy tűnik, bejött nekik.
C30 D5 Summum: Családról szó sincs
[2007.06.20.] Ideje volt a svédeknek ismét beszállni a kompakt autók közé.
C30 menetpróba: Húszezer kívánság
[2006.11.29.] Húszezer különböző felszereltségi változatot emleget a Volvo, amikor vadonatúj, kétajtós kompakt autójuk opciós listájáról esik szó. Mindez nem öncélú magamutogatásra vall, hanem a C30-as vásárlórétegének alapos ismeretére. A reménybeli vevők ugyanis elkötelezett fogyasztók, s a bőséges opciós lista ugyanolyan fontos számukra, mint az autó jó megjelenése, komfortja vagy élvezetes vezethetősége. A Volvótól pedig most mindezt meg is kapják.
C30 T5: A svéd szerető
[2007.03.05.] A svéd márka jól irányzott ütéssel csap le az élményautók eddig elhanyagolt szegmensére. A sportos kis rakéta valódi szexi dög, amely után megfordulnak az emberek az utcán, amely rabul ejt az adottságaival, s amely kegyetlen árat követel megszédített udvarlójától.
C30 T5 és D5: Ablak a fenékre
[2006.11.17.] Egyetlen üvegből készíteni egy kocsi csomagtérajtaját nem okvetlenül praktikus.
C30 T5 és D5: Nőcis Volvo egyterű
[2006.11.16.] Fiatal vagyok, gyerek nélküli párkapcsolatban. Kettőnél többen alig használjuk autónkat, a kilométerek javát városi aszfalton futjuk. Ergo a Volvo C30-nak tetszenie kéne, de nekem a V50 még mindig sokkal inkább kéne.
C30 T5: Skandináv szerelem
[2007.05.11.] A szögletes kombik és tankszerű limuzinok között üdítő folt a svédek palettáján az új C30-as.
C30 T5 Summum: Díszhuszár
[2007.05.30.] A Volvók legvagányabbikát, a C30-ast ezúttal a legtökösebb, 220 lóerős turbómotorral teszteltük. Papíron impozánsak a T5-ös képességei, de tényleg vérbeli sportkocsival van dolgunk?
C30 T5: Szeretni egy Volvót
[2007.04.27.] Borzasztó egyszerû lenne azt írni, hogy azért szeretem, mert 220 lóerõs és iszonyatosan megy.
C30 T5: Vonzódni egy svédhez
[2007.02.20.] Ritka a mai uniformizált autógyártásban, hogy ilyen markáns személyiség szülessen.